Levnější internet od UPC

Poslední rok, co bydlím v Praze, jsem využíval internet od UPC v rámci roční promo akce za 366Kč měsíčně (za rychlost 32Mbit), v posledních měsících +50Kč měsíčně za „pronájem modemu“. Promo akce skončila a cena se zvýšila na standartních 599Kč.

Bez výpovědi to nepůjde

To jsem si nenechal líbit a zavolal na infolinku s tím, že buď se dohodneme, aby byla cena do čtyř set nebo vyměním poskytovatele. Nejprve jsem se dovolal k nějakému mladíkovi, který řekl, že mi může nabídnout snížení rychlosti na 2Mbit (to se ještě dnes nabízí?) za 250Kč + downgrade poplatek, jiná alternativa není. S díky jsem se rozloučil a nechal se přesměrovat na obchodní oddělení, abych smlouvu vypověděl. A teprve nyní se začaly dít věci: Operátorka mi bez jakéhokoliv přemlouvání nabídla 12 měsíční smlouvu na stejnou službu (32Mbit) za 407Kč vč. poplatku za modem. U UPC tedy ještě 12 měsíců zůstávám.

Péče o zákazníky

Nechápu, proč UPC nenabídne konkurenceschopnou cenu rovnou. Proč musím obtelefonovávat infolinky a vyhrožovat odejitím, aby mi byla nabídnutá správná cena? Snaží se UPC vzbudit v zákazníkovi pocit, že je vyjímečný, a tak dostal vyjímečnou cenu (kterou dostane každý, kdo se odváží říct slovo výpověď)?

Já mám z této věci jen pocit, že se UPC snaží zákazníky dřít, co to jde a když to náhodou nejde, tak se je snaží dřít trochu méně.

Za pár dní / týdnů mě čeká podobná akce i s mobilními operátory …

Máte také zkušenosti s internetem od UPC? Napište do komentářů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>