Poslední rok, co bydlím v Praze, jsem využíval internet od UPC v rámci roční promo akce za 366Kč měsíčně (za rychlost 32Mbit), v posledních měsících +50Kč měsíčně za „pronájem modemu“. Promo akce skončila a cena se zvýšila na standartních 599Kč.
Bez výpovědi to nepůjde
To jsem si nenechal líbit a zavolal na infolinku s tím, že buď se dohodneme, aby byla cena do čtyř set nebo vyměním poskytovatele. Nejprve jsem se dovolal k nějakému mladíkovi, který řekl, že mi může nabídnout snížení rychlosti na 2Mbit (to se ještě dnes nabízí?) za 250Kč + downgrade poplatek, jiná alternativa není. S díky jsem se rozloučil a nechal se přesměrovat na obchodní oddělení, abych smlouvu vypověděl. A teprve nyní se začaly dít věci: Operátorka mi bez jakéhokoliv přemlouvání nabídla 12 měsíční smlouvu na stejnou službu (32Mbit) za 407Kč vč. poplatku za modem. U UPC tedy ještě 12 měsíců zůstávám.
Péče o zákazníky
Nechápu, proč UPC nenabídne konkurenceschopnou cenu rovnou. Proč musím obtelefonovávat infolinky a vyhrožovat odejitím, aby mi byla nabídnutá správná cena? Snaží se UPC vzbudit v zákazníkovi pocit, že je vyjímečný, a tak dostal vyjímečnou cenu (kterou dostane každý, kdo se odváží říct slovo výpověď)?
Já mám z této věci jen pocit, že se UPC snaží zákazníky dřít, co to jde a když to náhodou nejde, tak se je snaží dřít trochu méně.
Za pár dní / týdnů mě čeká podobná akce i s mobilními operátory …
Máte také zkušenosti s internetem od UPC? Napište do komentářů.