Automatický import zboží od dodavatelů

V poslední době jsem řešil, jak ušetřit svým klientům co nejvíce času. U těch, kteří provozují e-shopy se ukázalo, že každý den musí věnovat mnoho času aktualizacím stavových zásob u dodavatelů nebo přidávání nových produktů.

Mnoho poskytovatelů pronajímaných e-shopů nemá možnost automatického importu nebo nepoužívají standardizované řešení. Během vývoje bylo nutné řešit mnoho technických problémů a detailů, které v prvních úvahách vůbec nebyly brány v potaz. Nicméně výsledek za to stojí a stovky ušetřených hodin (a tedy i peněz, které by jinak musel provozovatel e-shopu zaplatit za personál) jsou toho důkazem.

Počítejte se mnou:

Denně je potřeba aktualizovat 1000 položek (v případě malého e-shopu, mí klienti mají e-shopy o velikostech desítek tisíc položek), kdy jedna položka zabere 10 sekund času: 10 000 sekund = téměř tři hodiny času každý den. To je více než 60 hodin času za měsíc. Pokud by brigádníkova mzda byla 100 Kč/h, stojí aktualizace cen a skladových zásob 6 000 měsíčně, resp 72 000 ročně.

A nyní mé automatizované řešení – uvádím typické částky, každé řešení je jinak pracné:

Implementace dodavatelského feedu: 6 000,
Implementace importu: do eshopu: 12 000,
Měsíční provoz aktualizační služby: 500.

Celkové roční náklady za první rok: 24 000, resp. 6 000 za každý další.

A co když chcete aktualizace provádět 2x denně? Pak sazbu brigádníka vynásobte 2x. Cena za automatizované řešení je pořád stejná. I v případě, že se aktualizace provádí každou hodinu.

A aktualizace cen je jedna z mnoha věcí, které jdou automatizovat!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>